مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 18:402021-09-16اقتصادي

میزان باسوادی در آذربایجان شرقی پایین تر از میانگین کشوری است


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: با وجود اقدامات زیربنایی طی سال های اخیر، هنوز میزان باسوادی در این استان از متوسط کشوری پایین تر است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: با وجود اقدامات زیربنایی طی سال های اخیر، هنوز میزان باسوادی در این استان از متوسط کشوری پایین تر است.

جعفر پاشایی روز پنجشنبه، 25 شهریور ماه در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی استان اظهار کرد: بر اساس سرشماری سال 1390، شاخص باسوادی آذربایجان شرقی معادل 92.

1 درصد بوده که چهار درصد پایین تر از میانگین کشوری است و این رقم با برنامه ریزی های صورت گرفته از سال 92 جهش یافته و در آخرین ارزیابی وزارت آموزش و پرورش تنها 0.

2 درصد با میانگین کشوری فاصله داریم.

وی ادامه داد: در سال جاری دو هدف عمده برای رسیدن به عددی بالاتر از میانگین کشوری در شاخص باسوادی و کیفیت بخشی به فرایند آموزش در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار گرفته است که با همدلی و هماهنگی مطلوب اعضای شورای پشتیبانی از نهضت سوادآموزی، به حصول این چشم انداز اطمینان داریم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه فعال کردن کلیه ظرفیت ها را برای ریشه کن کردن بی سوادی در استان ضروری خواند و بر نقش کانونی و محوری تعلیم و تربیت در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان باسوادی در آذربایجان شرقی پایین تر از میانگین کشوری است

میزان باسوادی در آذربایجان شرقی پایین تر از میانگین کشوری است