مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-17حوادث

افزایش تلفات تصادفات رانندگی در اصفهان


رشد 11 درصدی تلفات تصادفات و 17 درصدی مصدومان حوادث رانندگی در اصفهان در سال جاری هشدار جدی است که باید از همه ابعاد آن را مورد بررسی کارشناسی قرار داد و برای رفع آن اقدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، براساس آمار اعلامی از سوی سازمان پزشکی قانونی اصفهان، در چهار ماه نخست امسال قربانیان ناشی از تصادفات رانندگی در این استان رشد 11.

4 درصدی داشته است.

به گفته علی سلیمانپور مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در چهار ماه ابتدایی سال جاری 342 نفر در حوادث رانندگی جان باختند در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل 307 نفر بود.

همچنین در چهار ماه ابتدایی امسال هفت هزار و 801 مصدوم ناشی از حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17.

1 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی اصفهان نیز پیش از این در گفت و گو با ایرنا گفته بود: بررسی های کارشناسی حوادث ترافیکی نشان می دهد مصدومان تصادفات شهری در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

سردار محمدرضا میرحیدری افزود: امسال 2 هزار نفر در حوادث ترافیکی شهری مجروح شدند و آمار تصادفات درون شهری این استان نگران کننده است.

وی، بی توجهی به جلو توسط رانندگان را عامل اصلی این تصادفات دانست و بیان کرد: تجاوز از سرعت مجاز، خستگی و خواب آلودگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تلفات تصادفات رانندگی در اصفهان

افزایش تلفات تصادفات رانندگی در اصفهان