مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-17ورزشي

آمادگی رعد قم برای فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون ایران


بازیکن تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم گفت: با انجام تمرینات آماده سازی سعی داریم با بهترین شرایط وارد فصل جدید مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فصل 1400 مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور طبق اعلام فدراسیون این رشته از روز اول مهر ماه آغاز می شود و 9 تیم در این لیگ برای کسب مقام قهرمانی به شکل دوره ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت، لیگی که قهرمانی فصل 1399 آن به تیم رعد پدافند هوایی قم رسید.

تیم رعد پدافند هوایی قم بعد از قهرمانی سال 99 با حفظ فراهم شد، ایاب و ذهاب، اسکان و .

خوب بود و من هم به عنوان یک سرباز در خدمت تیم بودم.

وی ادامه داد: یک منفعت بسیار خوب و ویژه که تیم رعد پدافند هوایی قم دارد این است که بازیکنان ملی که سرباز می شوند در این تیم حضور دارند و این به موفقیت تیم کمک زیادی می کند، تیم سال گذشته این شرایط را داشت و تک تک بچه ها برای قهرمانی تلاش کردند و واقعا گل کاشتند.

پیروزی که یکی از چهره های شاخص تیم در این مسابقات فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون بود، خاطرنشان کرد: امسال یک مقدار تیم تغییر کرده، ولی یکی از برترین بازیکنان حال حاضر بدمینتون ایران یعنی مهران شهبازی که در لیگ سال گذشته به هیچ حریفی نباخت به تیم ما آمده و از نقاط قوت تیم رعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی رعد قم برای فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون ایران

آمادگی رعد قم برای فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون ایران