مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-17سياسي

هیئت های مذهبی خاستگاه عدالت خواهی و مبارزه با طاغوت بودند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هیئت های مذهبی خاستگاه عدالت خواهی، مبارزه با طاغوت و پشتیبان رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حریم ولایت بودند و به آسانی به دست ما نرسیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم شامگاه پنج شنبه در آیین اختتامیه هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که در مصلی اعظم امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: میزبانی از هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی در نخستین پایتخت تشیع در جهان، افتخار بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: در شهری افتخار میزبانی از شما را داریم که در دنیایی نه چندان دور، خاستگاه و زیست گاه بزرگ مردان و سخنورانی بوده است که هم چون ستارگان پرنور در آسمان مدح و مرثیه می درخشد.

وی افزود: تردیدی نیست که زنده نگه داشتن هدف والای نهضت خونین کربلا مرهون همت این بزرگ مردانی است که در برهه های خاص مثل خفگان، با عدم تعطیلی روضه های خانگی و اذیت عوامل حکومتی و تعصب دینی در شکوفایی انقلاب اسلامی و حماسه سرایی های جاودانه قهرمانان کربلا در دوران دفاع مقدس و دوران دفاع از حرمین، باعث پویایی و شکوفایی نهضت و بهره گیری از اهداف والای این واقعه ماندگار و جاویدان تاریخی گشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی خاستگاه عدالت خواهی و مبارزه با طاغوت بودند

هیئت های مذهبی خاستگاه عدالت خواهی و مبارزه با طاغوت بودند