مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-17اجتماعي

ثبت نام 168 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در خراسان شمالی


دبیر ستاد ثبت نام آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت نامی در تمامی پایه های تحصیلی تاکنون 168 هزار و 782 دانش آموز از خراسان شمالی در سامانه سیدا در تمامی پایه ها ثبت نام کرده اند و ثبت نام تا انتهای شهریورماه همچنان ادامه دارد.

- عصمت بدخشان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: ستاد ثبت نام آموزش وپرورش خراسان شمالی از ابتدای خردادماه با ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی آغازشده است و در مقایسه با سال گذشته، تمامی فرآیندهای تحصیلی دانش آموزان و مراحل ثبت نام در درگاه پادا، سامانه سیدا، یکپارچه و هماهنگ سازی شده است.

وی با توجه به اینکه پوشش تحصیلی سراسری مهم ترین دغدغه مندی آموزش وپرورش است، گفت: امسال دانش آموزان ترک تحصیل و بازمانده از تحصیل یا دانش آموزانی که به دلیل مشکل فقر و دانش آموزان 6 سال تمام که به عنوان پایه اولی وارد آموزش های رسمی می شوند، به جدیت در ستاد ثبت نام موردتوجه قرارگرفته است.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت نامی در تمامی پایه های تحصیلی تاکنون 168 هزار و 782 دانش آموز از خراسان شمالی در سامانه سیدا در تمامی پایه ها ثبت نام کرده اند و ثبت نام تا انتهای شهریورماه همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 168 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در خراسان شمالی

ثبت نام 168 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در خراسان شمالی