مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-17اقتصادي

کمبود گاز در پایتخت انرژی کشور!/ بیوکی: خودروها عامل نبود سیلندر


مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی بوشهر گفت: ما موظف به تامین گاز خودروهای ال پی جی که ایمنی مطلوبی را هم ندارند نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مدتی بود که گران شدن سیلندرهای گاز در سطح استان بوشهر نارضایتی مردم را به وجود آورده بود ، اما امروز مسئله به کمبود و نایابی سیلندرهای گاز رسیده و  دغدغه ای برای مخاطبان فارس شده است.

سید حسین حسینی در همین رابطه در گفتگو با خبرنگار فارس بوشهر اظهار داشت: قیمت سیلندر گاز بر اساس درخواستی که انجمن صنفی کارفرمایان توزیع کننده گاز مایع ایران داشتند، تغییر کرده است و این گرانی فقط در استان بوشهر نیست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: این در خواست افزایش قیمت در جلسه تنظیم بازار بررسی و اعمال شده است و تأمین سیلندرهای گاز بر عهده شرکت پخش فرآورده های نفتی است.

سیلندرها خرج مصرف غیرمجاز می شوند مهرداد بیوکی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سهمیه استان بوشهر در ماه 4500 تن گاز مایع است که از مبادی مشخصی تأمین می شود.

  مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی بوشهر ادامه داد: این میزان شامل سه سلیندر 12 کیلو و یک پیک نیک برای هر خانوار پنج نفره می شود که البته این رقم سه برابر مصرف واقعی خانگی در استان است اما سهمیه ای که به ما تعلق می گیرد تنها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود گاز در پایتخت انرژی کشور!/ بیوکی: خودروها عامل نبود سیلندر

کمبود گاز در پایتخت انرژی کشور!/ بیوکی: خودروها عامل نبود سیلندر