مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-17بين الملل

تشکیل اتاق عملیات مشترک مقاومت در کرانه باختری؛ جِنین، غزه دوم می شود؟


در پی تنش های اخیر در جِنین، چند گروه مقاومتی در این منطقه برای اولین بار اتاق عملیات مشترک تشکیل دادند و آماده مقابله با حمله احتمالی رژیم صهیونیستی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شش اسیر فلسطینی پانزدهم شهریور موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند.

رژیم صهیونیستی از همان ساعات اولیه با صدها نیرو جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرد و تا کنون چهار نفر از این اسرا را بازداشت کرده است.

در همین ارتباط هفته جاری درگیری هایی با نظامیان رژیم صهیونیستی در ایست بازرسی الجلمه (حدفاصل جنین و اراضی اشغالی 1948) و در مناطق مختلف جنین رخ داد و رژیم صهیونیستی همچنان به دنبال بازداشت دو اسیر باقی مانده یعنی ایهم کممجی و مناضل انفیعات است.

در همین ارتباط گروه های مقاومت در جنین از تشکیل اتاق عملیات مشترک در جنین برای مقابله با هر تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

این اتاق عملیات برای اولین بار با مشارکت شاخه نظامی جنبش فتح، جنبش است.

تحلیلگران معتقدند، درگیری در جنین و اردوگاه های آن حتمی است اما سناریوهای آن مشخص نیست و بستگی به میزان تنش میدانی در این منطقه و احتمال شهادت فلسطینی ها یا مجروح شدن نظامیان ارتش دشمن صهیونیستی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اتاق عملیات مشترک مقاومت در کرانه باختری؛ جِنین، غزه دوم می شود؟

تشکیل اتاق عملیات مشترک مقاومت در کرانه باختری؛ جِنین، غزه دوم می شود؟