مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-17ورزشي

بلاتکلیفی فوتبال هفت نفره برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا


سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا منتظر تصمیم فدراسیون جانبازان و معلولان هستیم تا آمادگی خود را به فدراسیون جهانی اعلام کنیم.

- سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا منتظر تصمیم فدراسیون جانبازان و معلولان هستیم تا آمادگی خود را به فدراسیون جهانی اعلام کنیم.

امین الله مانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره تا پنجم مهر فرصت داریم تا آمادگی را به فدراسیون جهانی اعلام کنیم، هر چند انجمن فوتبال هفت نفره آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات به فدراسیون جانبازان و معلولان اعلام کرده است اما هنوز هیچ پاسخی از فدراسیون دریافت نکردیم و همچنان منتظر تصمیم نهایی فدراسیون هستیم.

وی گفت: یکی از شروط شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا تعهد پرداخت 5000 یورو به فدراسیون جهانی برای شرکت در مسابقات است.

هر تیمی که آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات به فدراسیون جهانی اعلام کند اما به مسابقات اعزام نشود، باید این مبلغ را به عنوان جریمه پرداخت کند، بنابراین منتظر تصمیم فدراسیون هستیم تا ببینیم در صورت اعلام آمادگی به فدراسیون جهانی امکان اعزام تیم به اسپانیا وجود دارد یا خیر؟ سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره خاطرنشان کرد: سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی فوتبال هفت نفره برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا

بلاتکلیفی فوتبال هفت نفره برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا