مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-17سياسي

اجمالی/ تاکید امام جمعه مشهد بر رعایت تقوای عملی در برخورد با همسایگان


امام جمعه مشهد با بیان اینکه هفته های گذشته تقوای عملی در رفتار با همسایگان مورد بحث قرار گرفت، گفت: این مسأله از ضروریات امروز جامعه ماست، زندگی همسایگان هیچ موقع به آمیختگی امروز نبوده است و مسأله همسایه داری امروز در زندگی آپارتمان نشینی بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در جوار مضجع شریف امام رضا(ع) اظهار کرد: همانطور بسیار در دو سال گذشته عرض کردم، مقام معظم رهبری فرمودند که دعوت به تقوا باید برای مردم تبیین و مشخص شود اجرای تقوا در برنامه های روزمره نمازگزاران چیست و تقوای عملی چگونه است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه تقوای عملی در رفتار با همسایگان مورد بحث قرار گرفت، ادامه داد: این مسأله از ضروریات امروز جامعه ماست و زندگی همسایگان هیچ موقع به آمیختگی امروز نبوده است و مسأله همسایه داری امروز در زندگی آپارتمان نشینی بسیار مهم است.

وی افزود: برخی فکر می کنند یک سری تحولات در زندگی ما که از نتیجه ضرورت های زندگی ماست که اغلب مانند آپارتمان نشینی از غرب گرفته شده، اسلام برای آن دستوری نداده و به آن توجه نکرده است.

این خبر در حال تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ تاکید امام جمعه مشهد بر رعایت تقوای عملی در برخورد با همسایگان

اجمالی/ تاکید امام جمعه مشهد بر رعایت تقوای عملی در برخورد با همسایگان