مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-17سياسي

شورا و شهرداری اهرم خدمت قانونی وآینده نگری را محور کارهاقرار دهد


شورای ششم و شهرداری با محوریت خدمت قانونمند و آینده نگری الگوی یک شورای اسلامی و شهرداری تراز انقلاب باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کمک به بیماران و همچنین از خیرین نیک اندیش در کمک به بیمارستان امام حسین علیه السلام تقدیر کرد.

امام جمعه اهرم اظهار داشت: شورای اسلامی شهر اهرم در دوره پنجم با همه برنامه ها و تلاش ها جای خود را به شورای اسلامی دور ششم داد.

وی با تقدیر از تلاش ها و زحمات و کارهای خیری که توسط شورا و مجموعه شهرداری برای رفاه مردم انجام شد اضافه کرد: شورای ششم و شهرداری با محوریت خدمت قانونمند و آینده نگری بتواند الگوی یک شورای اسلامی و شهرداری تراز انقلاب باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پهلو زاده یاد آور شد: کار شورای اسلامی شهر یا روستا و مجموعه شهرداری ها نماد خدمت حکومت اسلامی در سطح خرد در محله و روستا و شهر است و مسئولین باید این نکته را مد نظر داشته باشند که کار و خدمت برای دنیای مردم باعث خراب شدن آخرت آنها نشود.

امام جمعه اهرم خاطر نشان کرد: ورود تعدادی از جوانان پاک و با استعداد شهر اهرم به حوزه علمیه و مسیر کسب علم و معرفت و طلبگی حرکت تربیتی است که سال ها متوقف شده بود و الحمدلله با همت قرارگاه طلبه های فعال شهر و همکاری و همراهی خانواده های محترم این جوانان در مسیر تعالی و ارتقا آینده شهر و کشور به همت این جوانان فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا و شهرداری اهرم خدمت قانونی وآینده نگری را محور کارهاقرار دهد

شورا و شهرداری اهرم خدمت قانونی وآینده نگری را محور کارهاقرار دهد