مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-17سياسي

امام جمعه ابرکوه: نظارت مردمی راهکار مقابله با فساد در کشور


امام جمعه ابرکوه با تأکید بر اینکه مردم برای حل مشکلات معیشتی لحظه شماری می کنند، گفت: برای حل مشکلات باید مدیران ناکارآمد و فاسد حذف شه و بدنه دولت از موریانه های فساد پاکسازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه گفت: رییس جمهور اصول دوازده گانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی را تنظیم و به دولت ابلاغ کرد که اجرای آن، آورده های برکت زایی را برای نجات کشور دارد.

از سوی دیگر مردم برای رفع مشکلات معیشت شان لحظه شماری می کنند، در حالی که متأسفانه قیمت ها از روزانه گذشته و ساعتی تعیین می شود.

امام جمعه ابرکوه پیشنهاد فعالسازی کالابرگ را ارائه کرد و افزود: برای مدتی محدود هم که هست کالابرگ به مردمی که با یارانه زندگی خود را اداره می کنند، بدهید تا دلالان بیدادگری که امان مردم را بریده اند، مهار شوند.

باید سریعا قوانین دست و پا گیر و فسادزا اصلاح، مدیران ناکارآمد و بعضاً فاسد حذف و بدنه دولت را از موریانه های فساد پاکسازی کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: آنقدر بیخیالی و بی مسئولیتی بر نظام اداری کشور حاکم شده که کسی پاسخگوی تلفن های مردم در ادارات و بانک ها هم، نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه: نظارت مردمی راهکار مقابله با فساد در کشور

امام جمعه ابرکوه: نظارت مردمی راهکار مقابله با فساد در کشور