مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 00:552021-09-17فرهنگي

وقتی پیاده روی اربعین ممنوع شد/ این یک داستان واقعی است!


سجاد قافله باشی تهیه کننده فیلم «جرم یحیی» بیان کرد که این فیلم بیانگر اتفاقات دورانی است که پیاده روی اربعین ممنوع بود.

- سجاد قافله باشی تهیه کننده فیلم جرم یحیی بیان کرد که این فیلم بیانگر اتفاقات دورانی است که پیاده روی اربعین ممنوع بود.

سجاد قافله باشی تهیه کننده فیلم جرم یحیی به کارگردانی محسن هادی که نسخه اینترنتی آن در دسترس مخاطبان قرار گرفته است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این اثر گفت: گرچه مخاطبان با تماشای جرم یحیی فکر می کنند این است فیلم یک اثر مستند است اما جرم یحیی فیلم مستند نیست، در واقع ماکیومنتری است که جزو ژانرهای داستانی محسوب می شود و بیشتر مستندنماست؛ یعنی کاملاً سناریو داشته و داستانی بوده است اما ما اصرار بر مستندنمایی داشتیم پس جرم یحیی فیلم نیمه بلند داستانی است که سال 96 با موضوع اربعین تولید شد.

وی با اشاره به نحوه شکل گیری این مستند افزود: ایده اولیه ای در خانه فیلم داستانی شکل گرفت که مبنای آن درباره زمان ممنوعیت راهپیمایی اربعین در اوایل دوران ریاست جمهوری صدام در عراق بود به همین ترتیب سناریوی اولیه شکل گرفت با توجه به اینکه از اول هم به دنبال ساخت یک فیلم مستندنما بودیم به دنبال کارگردان می گشتیم و به سراغ کارگردانی رفتیم که مستند کار کرده باشد، از پیش هم آقای هادی را که چند مستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی پیاده روی اربعین ممنوع شد/ این یک داستان واقعی است!

وقتی پیاده روی اربعین ممنوع شد/ این یک داستان واقعی است!