مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-17ورزشي

لزوم توزیع عادلانه سرانه های فرهنگی و ورزشی در محلات گرگان


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان بر توزیع عادلانه سرانه فرهنگی و ورزشی در محلات گرگان تأکید کرد.

- اظهارکرد: در عصر حاضر، ساختار مدیریت شهری و پارلمان های شهری علاوه بر مسائل عمرانی و خدماتی، باید توجه ویژه ای به امورات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهروندان داشته باشد و این امر از طریق سیاستگذاری در شوراهای اسلامی شهر و سیستم مدیریت شهری تدوین و اجرا خواهد شد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان افزود: در بدنه یک شهر، قشرهای مختلفی بر مبنای پایگاه اجتماعی و اقتصادی در مناطق مختلف سکونت دارند و در همین راستا با توجه به مسائل معیشتی و اقتصادی شهروندان ساکن در مناطق کم برخوردار و عدم توانایی در رفع نیازهای مذکور، توجه به مطالبات اجتماعی و رفع نیازهای فرهنگی چنین مناطقی باید در راس اولویت های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر گرگان قرار بگیرد.

وی بیان کرد: پس از تشکیل کمیسیون فرهنگی در دوره ششم شورای اسلامی شهر گرگان، این مهم در دستورکار قرار گرفت تا با شناسایی و ثبت مشخصات جغرافیایی و فرهنگی تمامی محلات محروم و کم برخوردار، برنامه لازم جهت توزیع متوازن سرانه فرهنگی و همچنین ارائه خدمات ورزشی در دستور کار قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توزیع عادلانه سرانه های فرهنگی و ورزشی در محلات گرگان

لزوم توزیع عادلانه سرانه های فرهنگی و ورزشی در محلات گرگان