مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-17سياسي

استاد شهریار در دوران انقلاب، با قلم خود جهاد کرد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی را یکی از مهمترین حوادث دوران استاد شهریار عنوان کرد و گفت: انقلابیون اشعار او را که متضمن اعتراض به حکومت فاسد بود، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی را یکی از مهمترین حوادث دوران استاد شهریار عنوان کرد و گفت: انقلابیون اشعار او را که متضمن اعتراض به حکومت فاسد بود، بر کاغذ می نوشتند و در واقع استاد شهریار در آن دوران با قلمش جهاد کرد و انقلاب روح دیگری در وی دمید و گویی دوباره جوان شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم جمعه شب در همایش ملی روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار که در مقبره الشعرای تبریز برگزار شد، اظهار کرد: استاد شهریار بدون تردید در شمار نوابغ شعر معاصر ایران است که توانست شکل تازه ای از شعر معاصر را طرح و ارائه کند.

وی ادامه داد: شهریار دارای شخصیتی منحصر بفرد است که هر انسان با هر نگرش به جامعیت او اذعان دارد و اشتهار او و تسلط بر ادبیات کلاسیک و پدید آوردن سبک جدید توسط او را می پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: از نظر مردمی بودن، زیستن با انقلاب و دفاع مقدس نمونه ی بی نظیری بود و زمانی غزل گفت که همه می گفتند دوره غزل سرایی به پایان رسیده و نوآوری در شعر امکانپدیر نیست اما او با یک روش نوین مکتبی ایجاد کرد و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد شهریار در دوران انقلاب، با قلم خود جهاد کرد

استاد شهریار در دوران انقلاب، با قلم خود جهاد کرد