مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-18اجتماعي

گذر از خشکسالی با مدیریت انسداد چاه های غیرمجاز در اردبیل


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: با توجه به تشدید بحران آب در دشت اردبیل جلوگیری از حفر چاه های غیرمجاز و مدیریت آن بسیاری ضروری است.

- ، وحید مهدوی راد صبح شنبه در جلسه پیشگیری از حفر چاه های غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها و حاشیه سدها در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از چالش های مهم کشور و تبع آن استان در سال های اخیر بحران آب است لذا مدیریت صحیح و متعهدانه در این حوزه و مقابله جدی با جرایم و تخلفات مرتبط با بهره برداری غیرمجاز از آب بویژه آب های زیرزمینی از اهمیت ویژه و حیاتی برخوردار است.

وی افزود: وقتی آب های سطحی و رواناب به واسطه بارش های محدود و خشکسالی کم و یا کلاً خشک شود طبیعتاً بر حفر چاه های غیرمجاز دامن زده می شود لذا این موارد می طلبد با اهتمام جدی از طریق تبیین اهمیت موضوع و مخاطرات بهره برداری غیرمجاز از آب های زیرزمینی با کارهای فرهنگی وارد عمل شویم.

این مسئول ادامه داد: می بایست با تشدید نظارت میدانی و استفاده از سامانه های هوشمند رصد و مقابله با حفر چاه های غیرمجاز از طریق هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت دستگاه های مختلف اقدامات بازدارنده عاجل صورت پذیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اضافه کرد: بروزرسانی آمار حفاری های غیرمجاز چاه با اولویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر از خشکسالی با مدیریت انسداد چاه های غیرمجاز در اردبیل

گذر از خشکسالی با مدیریت انسداد چاه های غیرمجاز در اردبیل