مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-18حوادث

زخمی شدن یک محیط بان در درگیری با شکارچیان در منطقه تنگ صیاد


مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: روز گذشته طی درگیری محیط بانان با افراد متخلف در منطقه حفاظت شده تنگه صیاد یکی از محیط بانان زخمی شد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: روز گذشته طی درگیری محیط بانان با افراد متخلف در منطقه حفاظت شده تنگه صیاد یکی از محیط بانان زخمی شد، اقدامات قضایی و انتظامی جهت شناسایی و دستگیری این افراد در حال انجام است.

شهرام احمدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص جزییات زخمی شدن یک محیط بان در تنگه صیاد چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: روز گذشته حدود ساعت چهار بعد از ظهر محیط بانان در زمان گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده تنگه صیاد به دو فرد متخلف که صورت خود را پوشانده بودند برخورد کردند.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: با نزدیک شدن محیط بانان به دو فرد متخلف، این افراد شروع به تیراندازی می کنند و متاسفانه یکی از محیط بانان از فاصله نزدیک مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و پای چپ این محیط بان زخمی می شود.

وی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه محیط بان زخمی در مدت زمان کوتاهی با همکاری نیروهای اورژانس به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شد و در حال حاضر حال عمومی این فرد مساعد است، اما برای خارج شدن ساچمه، محیط بان باید تحت درمان و عمل ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن یک محیط بان در درگیری با شکارچیان در منطقه تنگ صیاد

زخمی شدن یک محیط بان در درگیری با شکارچیان در منطقه تنگ صیاد