مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-18بين الملل

تحریم های آمریکا علیه پرداخت باج دیجیتالی


دولت بایدن قصد دارد تدابیر جدیدی را به اجرا بگذارد تا برای هکرها سود بردن از حملات باج افزاری با استفاده از رمزارزها را دشوارتر کند.

- دولت بایدن قصد دارد تدابیر جدیدی را به اجرا بگذارد تا برای هکرها سود بردن از حملات باج افزاری با استفاده از رمزارزها را دشوارتر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرده که وزارت خزانه داری آمریکا هفته جاری تحریم ها و دستورالعملهایی را وضع می کند که هدف آنها ممانعت از استفاده سازمانها از ارزهای دیجیتالی برای پرداخت باج به هکرها است.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، یکی از تدابیری که وزارت خزانه داری آمریکا قصد دارد اجرا کند، جریمه و مجازاتهای دیگر برای شرکتهایی است که با هکرها همکاری می کنند.

همچنین وزارت خزانه داری قصد دارد مقررات جدید ضد پولشویی و فاینانس تروریسم را اجرایی کند تا استفاده از رمزارزها به عنوان یک روش پرداخت برای باج و سایر فعالیتهای غیرقانونی را محدود کند.

تحریم های آتی به جای سراسر شبکه نت و مختل کردن کل اکوسیستم ارز دیجیتالی، تریدرها و صرافیهای خاصی را هدف می گیرد.

علاوه بر مجازات سازمانهایی که ممکن است در گذشته پرداخت باج افزار را تسهیل کرده باشند، این تحریم ها اکثر صرافیهای ارز دیجیتالی را از انجام این نوع مبادلات در آینده بازمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکا علیه پرداخت باج دیجیتالی

تحریم های آمریکا علیه پرداخت باج دیجیتالی