مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-18اقتصادي

احداث دو هزار و 100 واحد طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل


مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: سهمیه استان اردبیل در ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن دو هزار و 100 واحد در شهرهای استان اردبیل است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: سهمیه استان اردبیل در ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن دو هزار و 100 واحد در شهرهای استان اردبیل است.

فرهاد سبحانی 27 شهریورماه در نشست با مجمع خیرین مسکن ساز در استان اردبیل اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و 340 واحد در مرحله احداث است که به تناسب این نیاز شهروندان در مناطق مختلف استان اردبیل شکل اجرایی و عملیاتی به خود گرفته است.

وی به ساخت 800 واحد در خلخال و همچنین 600 واحد در شهرهای پارس آباد و مشگین شهر اشاره کرد و گفت: در همه شهرهای استان اردبیل با تأمین زمین کار ساخت طرح اقدام ملی مسکن شروع شده و تلاشمان بر این است تا به سرعت این واحدها را تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: در کنار این امر بنیاد مسکن استان به تناسب سهمیه پنج تا هفت هزار واحدی سالانه عملیات مقاوم سازی مسکن روستایی را در دستور کار قرار داده تا با حمایت و پشتیبانی دهیاری ها و عوامل مؤثر در روستاها این طرح ها به سرانجام برسد.

سبحانی افزود: بنیاد مسکن در سطح کشور سهمیه 400 هزار واحدی را در ساخت طرح اقدام ملی مسکن و مقاوم سازی مسکن روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دو هزار و 100 واحد طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل

احداث دو هزار و 100 واحد طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل