مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-18بين الملل

مارک میلی: تماس با چین در محدوده شغلی ام بود


مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت تماس هایی که با همتای چینی خود در آخرین ماه های حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید برقرار کرده است، «کاملا در حدود وظایف و مسئولیت های» شغلی وی بود.

- مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت تماس هایی که با همتای چینی خود در آخرین ماه های حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید برقرار کرده است، کاملا در حدود وظایف و مسئولیت های شغلی وی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورو نیوز، ژنرال میلی در نخستین اظهار نظر عمومی خود در مورد این گفت وگوها تصریح کرد که این تماس ها عادی هستند و برای اطمینان هم پیمانان و دشمنان است که در این مورد، به منظور اطمینان از ثبات استراتژیک انجام شد.

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در روزهای اخیر از سوی برخی افراد و جریان ها نسبت به دو تماس تلفنی که با ژنرال لی ژوچنگ از ارتش چین داشت مورد انتقاد قرار گرفته است.

او در این تماس ها به همتای چینی خود اطمینان داد که ایالات متحده آمریکا قرار نیست به طور ناگهانی وارد جنگ با چین شود یا به این کشور حمله کند.

ماجرای این تماس ها که اکتبر سال گذشته و ژانویه سال 2021 انجام شد، ابتدا در گزیده ای از کتاب خطر نوشته باب وودوارد، روزنامه نگار واشنگتن پست و رابرت کوستا منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارک میلی: تماس با چین در محدوده شغلی ام بود

مارک میلی: تماس با چین در محدوده شغلی ام بود