مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-18سياسي

رکورد روزانه واکسیناسیون شکسته شد/ واکسینه شدن بیش از یک میلیون تهرانی


مجموع واکسن های تزریق شده در پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران به یک میلیون و 200 هزار و 110 دُز واکسن رسید و پایگاه مدیریت بحران دماوند با 3278 دُز واکسن کرونا رکورد روزانه تزریق را شکست.

- ، در نشست ادواری دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق 22 گانه شهر تهران که با حضور دکتر علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، معاونان و مدیران سازمان و جمعی از دبیران پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران برگزار شد، گزارشی از روند بازدیدهای دوره ای از پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران و روند انجام واکسیناسیون در پایگاه ها ارائه شد.

بر اساس این گزارش، از تاریخ 23 مرداد تاکنون بیش از یک میلیون و 200 هزار و 110 دُز واکسن در 25 پایگاه مدیریت بحران تزریق شده است و پایگاه های مدیریت بحران فتح، انبار نفت، دماوند، بریانک، سازمان برنامه جنوبی، ایرانشهر به ترتیب بیشترین آمار واکسیناسیون را داشته اند.

همچنین پایگاه های مدیریت بحران دماوند، انبار نفت، اشراق، بعثت و بریانک رکورد بیشترین تزریق واکسن در یک روز را ثبت کرده اند.

در این نشست در ارائه گزارشی از روند بازدیدهای صورت گرفته از پایگاه های پشتیانی مدیریت بحران وضعیت تاسیسات و سیستم سرمایشی پایگاه ها، وضعیت نظم و انضباط و نظارت، نحوه پشتیبانی و سایر اقدامات انجام شده از سوی دبیران ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد روزانه واکسیناسیون شکسته شد/ واکسینه شدن بیش از یک میلیون تهرانی

رکورد روزانه واکسیناسیون شکسته شد/ واکسینه شدن بیش از یک میلیون تهرانی