مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-18سياسي

واکسیناسیون افراد 18 سال به بالا در قم


استاندار قم با اشاره به کسب مجوّز واکسینه کردن افراد 18 سال و بیشتر در استان از مردم خواست برای واکسیناسیون به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز پس از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و در این جلسه، گزارشی از آخرین وضعیت کرونایی استان های کشور و رنگ بندی آن ها بیان شد.

استاندار قم با تاکید بر روند نزولی کرونا در بیشتر استان های کشور خاطر نشان کرد: خوشبختانه روند شیوع کرونا در کل کشور و به جز چند استان محدود، نزولی است و بر این اساس،  تعداد شهرهای قرمز و نارنجی کاهش پیدا می کند و برخی شهرها در رنگ بندی کرونایی به رنگ زرد و حتی آبی درآمده اند.

وی آخرین وضعیت کرونایی قم را در وضعیت نارنجی دانست و اذعان کرد: خوشبختانه بر اساس پیگیری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجوز واکسیناسیون برای افراد 18 سال و بیشتر در استان صادر شده که با توجه به تعدد مراکز واکسیناسیون انتظار داریم تسریع واکسینه شدن مردم در قم محقق شود.

استاندار قم ادامه داد: البته در ستاد ملی مبارزه با کرونا هم بر افزایش سرعت واکسیناسیون بویژه با توجه به تداوم روند تأمین واکسن تأکید شد، ضمن آن که در این جلسه تسریع واکسیناسیون در استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون افراد 18 سال به بالا در قم

واکسیناسیون افراد 18 سال به بالا در قم