مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-18اجتماعي

آخرین اخبار از بازگشایی حضوری مدارس در مهرماه/ پنجشنبه ها مدارس باز خواهند بود


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای مهرماه کلاس های درس در مدارس زیر 100 نفر به صورت حضوری دایر می شوند، گفت: در مدارس پرجمعیت نیز مدارس به صورت تدریجی و با تصمیم شورای مدرسه به صورت حضوری و با تقسیم بندی دانش آموزان بر اساس .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای مهرماه کلاس های درس در مدارس زیر 100 نفر به صورت حضوری دایر می شوند، گفت: در مدارس پرجمعیت نیز مدارس به صورت تدریجی و با تصمیم شورای مدرسه به صورت حضوری و با تقسیم بندی دانش آموزان بر اساس پروتکل های اعلامی بازگشایی می شود.

فرحناز قائدامینی 27 شهریورماه در جمع اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: تعطیلی مدارس و آموزش به شیوه مجازی آسیب های بسیاری را به دانش آموزان رسانده است، عموم این آسیب ها در سایه حضور نیافتن دانش آموزان و خانه نشینی برای آن ها ایجاد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس به صورت حضوری به اقتضای شرایط در مدارس و به مرور انجام می شود، گفت: در تلاش هستیم در سال تحصیلی جدید از آسیب های به وجود آمده از تعطیلی مدارس جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از بازگشایی حضوری مدارس در مهرماه/ پنجشنبه ها مدارس باز خواهند بود

آخرین اخبار از بازگشایی حضوری مدارس در مهرماه/ پنجشنبه ها مدارس باز خواهند بود