مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-18بين الملل

نارضایتی عمومی از انباشت زباله شهری در مناطق طوفان زده در آمریکا


انباشت زباله، آوار و شاخ و برگ شکسته درختان در اثر وقوع طوفان آیدا در خیابان های شهر نیواورلئانِ آمریکا باعث خشم و نارضایتیِ مردم این منطقه شده است.

- انباشت زباله، آوار و شاخ و برگ شکسته درختان در اثر وقوع طوفان "آیدا" در خیابان های شهر نیواورلئانِ آمریکا باعث خشم و نارضایتیِ مردم این منطقه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقریبا پس از گذشت سه هفته از طوفان موسوم به آیدا در جنوب شرق ایالت لوییزیانا در آمریکا، انباشت زباله و آوار ناشی از وقوع این طوفان در خیابان های شهر نیواورلئان واقع در این ایالت باعث نارضایتی عمومی شده است.

بنابر گزارش ها، چندین نفر از ساکنان نیواورلئان روز گذشته (جمعه) به کمیته شورای شهر این منطقه اعلام کردند که زباله هایشان حتی از چند روز قبل از وقوع این طوفان یعنی 29 اوت سال جاری میلادی (2021) نیز جمع آوری نشده اند.

به گفته شهردار نیواورلئان، بیشتر این مشکل ناشی از کمبود نیروی کار در این منطقه است که ماه هاست این شهر را به دلیل همه گیری بیماری کووید19 درگیر کرده و سپس وقوع این طوفان نیز باعث تشدید این مشکل شده است.

مقامات محلی روز پنجشنبه اعلام کردند که این شهر از شرکت های جمع آوری پسماند که مایل به همکاری در امر جمع آوری زباله ها در سطح این شهر هستند، دعوت به همکاری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی عمومی از انباشت زباله شهری در مناطق طوفان زده در آمریکا

نارضایتی عمومی از انباشت زباله شهری در مناطق طوفان زده در آمریکا