مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-18بين الملل

جزییات طرح امنیتی عراق برای انتخابات اکتبر/ لغو منع آمد و شد در روز رای گیری


فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که در راستای تسهیل ورود رأی دهندگان به مراکز انتخاباتی در روز رأی گیری منع آمد و شد اعلام نخواهد شد.

- فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که در راستای تسهیل ورود رأی دهندگان به مراکز انتخاباتی در روز رأی گیری منع آمد و شد اعلام نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت: برای تسهیل ورود رأی دهندگان به مراکز انتخاباتی در روز رأی گیری یعنی 10 اکتبر منع آمد و شد نداریم.

وی گفت: طرح عملیات مربوط به انتخابات پارلمانی شامل تشدید تدابیر امنیتی در مراکز رأی گیری و راه های ورود رأی دهندگان و صندوق های رأی گیری حین نقل و انتقال است.

هدف ما از عدم منع آمد و شد این است که تعداد بیشتری بتوانند به مراکز انتخاباتی بروند چراکه رأی گیری اینترنتی است و مراکز در تمام استان ها ساعت هفت شب بسته می شوند.

وی گفت: نیروهای امنیتی ذخیره نیز برای مداخله در صورت وقوع هرگونه اتفاق منفی یا درگیری یا شرایط فوق العاده در روز انتخابات آماده هستند.

مدیر اطلاع رسانی در دفتر کمیساریای انتخابات در استان بابل نیز از وجود طرح امنیتی برای توزیع لوازم مورد نیاز برای انتخابات خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح امنیتی عراق برای انتخابات اکتبر/ لغو منع آمد و شد در روز رای گیری

جزییات طرح امنیتی عراق برای انتخابات اکتبر/ لغو منع آمد و شد در روز رای گیری