مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-18سياسي

کمک 100 میلیاردی بنیاد مستضعفان برای حل مشکل آب مناطق محروم


مدیرعامل هلدینگ عمرانی بنیاد مستضعفان جزییاتی از تصمیمات اتخاذ شده به دنبال سفر رییس بنیاد مستضعفان به استان اردبیل را تشریح کرد.

- ، مجید شاهسواری در تشریح تصمیمات اتخاذ شده برای پروژه های عمرانی در دست بنیاد مستضعفان در سفر سید پرویز فتاح به استان اردبیل اظهار کرد: هلدینگ متعلق به بنیاد مستضعفان به عنوان مجموعه ای از شرکت های فعال در حوزه عمرانی، در 3 پروژه فرودگاهی، سد سازی و احداث روسازی خط آهن میانه به اردبیل در استان اردبیل فعال است و در سفر 2 روزه رییس بنیاد مستضعفان به این استان، تصمیماتی برای انجام هرچه بهتر و سریع تر این پروژه ها توسط شرکت های بنیاد مستضعفان اتخاذ شد.

وی با اشاره به پروژه عملیات احداث سازه سد عمارت با هدف آبرسانی به منطقه محروم گرمی توسط بنیاد مستضعفان گفت: این پروژه شامل احداث سد و تأسیسات وابسته به آن و همچنین راه های دسترسی است که در منطقه انگوت و در فاصله 150 کیلومتری اردبیل قرار دارد.

شاهسواری با بیان اینکه این پروژه با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی، توسط شرکت ملی ساختمان در حال انجام است ادامه داد: این سد با ارتفاع 82 متری، از سدهای مخزنی بوده و مخزن آن قابلیت ذخیره سازی 182 میلیون متر مکعب آب را دارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 100 میلیاردی بنیاد مستضعفان برای حل مشکل آب مناطق محروم

کمک 100 میلیاردی بنیاد مستضعفان برای حل مشکل آب مناطق محروم