مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-18سياسي

حسین پور کلید شهر تویسرکان را رسما تحویل گرفت


محمد حسین پور با حکم استاندار استان همدان، امروز رسما سکان شهرداری تویسرکان را به دست گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، بعد از ظهر امروز طی مراسمی بر اساس حکم رسمی استاندار همدان محمد حسین پور به عنوان شهردار شهر تویسرکان معرفی و از زحمات احسان پیری و عظیم الوندی در مسئولیت شهردار سابق و سرپرست شهرداری تقدیر شد.

رییس شورای سلامی شهر تویسرکان در این آیین درباره انتخاب شهردار اظهار کرد: 21 نفر با توجه به فراخوان زده شده کاندیدای شهردار شدند که از این تعداد 11 نفر شرایط لازم را نداشتند و از 10 نفر باقیمانده دو نفر هم انصراف دادند.

علی خزایی به انتخاب محمد حسین پور به دلیل دارا بودن بیشترین امتیاز به عنوان شهردار شهر تویسرکان با آرای هفت نفر شاره کرد و افزود: ایشان تجربه کار را به عنوان شهردار کوهدشت، دو ناحیه لرستان و شهرستان نهاوند در کارنامه خود دارند.

وی با آرزوی موفقیت در کسب رضایتمندی مردم و آبادانی شهر برای شهردار جدید تویسرکان تاکید کرد: ما به دنبال جذب افراد نخبه بومی برای شهرداری بودیم اما افراد مورد نظر تمایلی برای این قبول این مسئولیت نداشتند.

امام جمعه شهر تویسرکان نیز با اشاره به اینکه شهرداری تویسرکان با وجود قدمت مدنیت، باغ شهر بودن و ظرفیت های خاص دیگر شهر وظیفه سنگینی دارد اظهار کرد: با توجه رشد ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین پور کلید شهر تویسرکان را رسما تحویل گرفت

حسین پور کلید شهر تویسرکان را رسما تحویل گرفت