مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-18فرهنگي

بهره مندی خراسان جنوبی از 500 شاعر/23 انجمن ادبی فعالیت دارند


معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به بهره مندی استان از 500 شاعر، گفت: 23 انجام ادبی در خراسان جنوبی فعالیت دارند.

- با اشاره به 27 شهریورماه روز شعر و ادب فارسی اظهار کرد: ما در خراسان جنوبی حدود 500 شاعر فعال و 150 نویسنده داریم.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: شاعران معمولاً بنا بر حالات شاعرانه و یا در جشنواره ها و شب شعرهای مختلف اشعار خود را می سرایند و بعد از مدت زمانی آنان را در قالب کتاب به چاپ می رسانند.

رمضانی با اشاره به فعالیت 23 انجمن ادبی در خراسان جنوبی اظهار کرد: از این 23 انجمن تعداد 15 انجمن از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شناسه ثبت دریافت کرده اند و بقیه نیز در حال طی کردن مراحل ثبت هستند.

وی بیان کرد: تنها انجمن های ادبی ثبت شده از مزایا و کمک های معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره مند خواهند شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی درباره معرفی شخصیت های نام آشنای ادبی خراسان جنوبی گفت: یکی از مهمترین شعرا و شخصیت های ادبی خراسان جنوبی ابن حسام خوسفی است که برای بسیاری از مردم شناخته شده است.

رمضانی ادامه داد: در راستای معرفی بیشتر این شخصیت ارزشمند، جشنواره شعر منطقه ای ابن حسام را با همکاری جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی خراسان جنوبی از 500 شاعر/23 انجمن ادبی فعالیت دارند

بهره مندی خراسان جنوبی از 500 شاعر/23 انجمن ادبی فعالیت دارند