مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-19ورزشي

برگزاری جام کشتی یادبود مرحوم میرابیان در همدان


رییس هیئت کشتی استان همدان از برگزاری جام یادبود مرحوم میرابیان در استان خبر داد و گفت: امکان نام گذاری خانه کشتی به نام ایشان وحود ندارد چون از قبل به نام شهدا نام گذاری شده است.

- ایسنا/همدان رییس هیئت کشتی استان همدان از برگزاری جام یادبود مرحوم میرابیان در استان خبر داد و گفت: امکان نام گذاری خانه کشتی به نام ایشان وحود ندارد چون از قبل به نام شهدا نام گذاری شده است.

حمیدرضا یاری در گفت وگو با ایسنا، پیرامون مراسم سالگرد فوت یکی از قهرنامان کشتی استان همدان، اظهار کرد: به مناسبت یادبود کشتی گیر فقید استان همدان، مرحوم داریوش میرابیان سالانه جام یادبود ایشان در استان برگزار خواهد شد.

یاری در رابطه با نام گذاری خانه کشتی همدان به نام مرحوم میرابیان، تصریح کرد: خانه کشتی همدان، به نام شهدا نام گذاری شده و امکان تغییر نام آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: در روز 5 مهرماه همزمان با مراسم سالگرد درگذشت مرحوم میرابیان، کشتی گیران استان برای ادای احترام بر سر مزار آن مرحوم، حضور خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش میرابیان متولد اسفندماه سال 1320 از قهرمانان، مربیان و پهلوانان به نام کشتی همدان بود که عنوان پدر کشتی نوین همدان را نیز به دوش می کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جام کشتی یادبود مرحوم میرابیان در همدان

برگزاری جام کشتی یادبود مرحوم میرابیان در همدان