مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-19سياسي

بزرگداشت هفته جهانی گردشگری با میزبانی 5 استان


مراسم هفته گردشگری با در نظر گرفتن پاندمی کرونا و ایام اربعین و 28 صفر با میزبانی اردبیل، کردستان، کرمانشاه، کرمان و فارس، با پیام شروع مجدد گردشگری همگام با سایر کشورها برگزار می شود.

- ، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز جهانی گردشگری، بیان کرد: براساس مصوبات سازمان جهانی گردشگری 27 سپتامبر مصادف با 5 مهر به عنوان روز جهانی گردشگری نامگذاری شده است و از دو سال قبل نیز این روز با پیشنهاد معاونت گردشگری و تأیید شورای انقلاب فرهنگی در تقویم ملی ثبت شد.

معاون گردشگری تصریح کرد: امسال نیز همانند روال سال های گذشته به یک روز بسنده نکرده و از این فرصت یک هفته ای برای معرفی برنامه ها و سیاست های حوزه گردشگری همچنین ارتباط بیشتر و تبادل تجربه بین فعالان این صنعت و دستگاه های مرتبط بیشترین بهره را خواهیم برد.

تیموری با تاکید بر اینکه در سه سال گذشته سعی بر برگزاری این مناسبت با در نظر گرفتن سیاست های وزارتخانه مبنی بر تحقق شعار توزیع سفر در کشور بوده است، افزود: بر همین اساس سیاست برگزاری مراسم در استان های کم تر شناخته شده ای مانند سیستان وبلوچستان، کردستان و سمنان در راستای معرفی ظرفیت های این استان ها اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت هفته جهانی گردشگری با میزبانی 5 استان

بزرگداشت هفته جهانی گردشگری با میزبانی 5 استان