مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-19اجتماعي

سرقت تجهیزات شهری تهران رکورد شکست!


امیر درفشه، مدیر اداره حقوقی و امور قرارداد های سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، از سرقت های عجیب یک سال گذشته در شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، هرچیزی که به دست برسد؛ از دستگاه های کارت خوان، پیچ ومهره گاردریل گرفته تا تابلو و درِ داخل اتوبوس، پشت سری صندلی ها و قطعات فلزی درون اتوبوس دزدیده می شود این سخنان محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی تهران است که به تازگی به خبرگزاری ایلنا گفته است.

او ادامه داده که دزدی در ایستگاه های اتوبوس اخیرا شایع شده، ما همه تلاش می کنیم و گشت های نظارتی ما مشغول اند اما نمی توانیم جلوی این پدیده را بگیریم.

روز گذشته هم امیر درفشه، مدیر اداره حقوقی و امور قرارداد های سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، به یکی از خبرگزاری ها از سرقت های عجیب یک سال گذشته در شهر تهران گفته است.

اینکه میزان سرقت هایی که در بزرگراه ها و در بسیاری از معابر غیر بزرگراهی اتفاق می افتد، درمورد تجهیزات و گاردریل ها و در واقع علائم رانندگی، به شدت افزایش پیدا کرده است؛ گاردریل هایی که هر قطعه اش پیش از این 250 هزار تومان خریده شده و حالا قیمتی حدود دو و نیم تا سه میلیون تومان قیمت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت تجهیزات شهری تهران رکورد شکست!

سرقت تجهیزات شهری تهران رکورد شکست!