مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-19سياسي

لزوم استفاده از جوانان متخصص در شهرداری اصفهان


ضروری است از ظرفیت جوانان متخصص در بدنه شهرداری اصفهان استفاده شود.

- ، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در دهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامی داشت روز شعر و ادب فارسی با اشاره به اهمیت نقش مدیریت شهری در زمینه ترویج شعر و ادب فارسی اظهار داشت: این مهم می تواند با استفاده از ظرفیت خواهرخوانده های اصفهان به خوبی محقق شود.

وی همچنین به صدور حکم شهردار اصفهان اشاره کرد و افزود: وزیر کشور پس از 20 روز حکم شهردار اصفهان را تایید کرد و قاسم زاده از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نباید فرصت سوزی در شهرداری داشته باشیم، ادامه داد: چالش هایی که در اصفهان وجود دارد بی شمار است و تیم مدیریت شهری باید با اقدامی جهادی و شبانه روزی در راستای رفع این چالش ها بکوشد.

وی استفاده از ظرفیت مدیران جوان و متخصص در مدیریت شهری اصفهان برای اجرای فعالیت های جهاد گونه را امری ضروری دانست و اضافه کرد: ضروری است در کوتاه مدت این افراد شناسایی و مورد استفاده قرار گیرند.

لزوم شفافیت در فرایندهای شهرداری اصفهان نورصالحی با بیان اینکه شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاه های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن تسهیل تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و نگاه ویژه به توزیع عادلانه خدمات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از جوانان متخصص در شهرداری اصفهان

لزوم استفاده از جوانان متخصص در شهرداری اصفهان