مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-19فرهنگي

تشریح جزییات جشنواره «نوستالژیا»/ به برگزاری آنلاین اعتقاد نداریم


محمد قانع فرد دبیر دومین جشنواره فیلم «نوستالژیا» جزییات برگزاری این دوره جشنواره را که 30 شهریور تا 3 مهر در میلان ایتالیا برگزار می شود، تشریح کرد.

- محمد قانع فرد دبیر دومین جشنواره فیلم نوستالژیا جزییات برگزاری این دوره جشنواره را که 30 شهریور تا 3 مهر در میلان ایتالیا برگزار می شود، تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو قرنطینه توضیح داد: تاثیراتی که کرونا بر جهان داشته، غیرقابل انکار است و فکر می کنم دیگر شاهد شرایطی قبل از کرونا با آن مواجه بودیم، نباشیم.

همچنان که حالا که چند روز به آغاز جشنواره نوستالژیا مانده است و بنا داریم سر تاریخ آن را برگزاری کنیم اما نمی دانیم شرایط به چه منوال پیش خواهد رفت! چراکه شرایط قابل پیش بینی نیست و اجازه برنامه ریزی دقیق را از مسئولان یک جشنواره می گیرد.

بسیاری از جشنواره های جهانی به دلیل کرونا، تعطیل شدند کما اینکه ما نیز سال گذشته، دومین دوره جشنواره نوستالژیا را برگزار نکردیم و بسیاری از جشنواره ها نیز به سمت برگزاری آنلاین رفتند.

دبیر دومین جشنواره فیلم نوستالژیا همچنین از انتشار تیزر رسمی جشنواره خبر داد و گفت: دومین دوره جشنواره فیلم نوستالژیا ابراز همدردی خود را با ملت ستم دیده افغانستان اعلام و برای همه مردم در هر کجای دنیا، صلح و آرامش آرزو می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات جشنواره «نوستالژیا»/ به برگزاری آنلاین اعتقاد نداریم

تشریح جزییات جشنواره «نوستالژیا»/ به برگزاری آنلاین اعتقاد نداریم