مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-19اجتماعي

سال جدید در شیراز غیرحضوری شروع می شود/پیگیری مطالبات معلمان توسط مجلس


مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اعلام این مطلب که سال تحصیلی جدید در کلانشهرهایی نظیر شیراز، غیرحضوری آغاز می شود، تعیین روش فعالیت آموزشی در مدارس سایر نقاط شهری و روستایی و عشایری را بر عهده شورای مدرسه دانست.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اعلام این مطلب که سال تحصیلی جدید در کلانشهرهایی نظیر شیراز، غیرحضوری آغاز می شود، تعیین روش فعالیت آموزشی در مدارس سایر نقاط شهری و روستایی و عشایری را بر عهده شورای مدرسه دانست.

فرهاد اسماعیلی یکشنبه 28 شهریور در یک کنفرانس خبری، در خصوص نحوه بازگشایی مدارس، اجرای طرح آموزش زبان های خارجی غیر از انگلیسی، وضعیت ثبت نام دانش آموزان، طرح مطالبات و علت اعتراض های معلمان و رفع نقایص و مشکلات آموزش مجازی، بازگشت مهدکودک ها به زیر مجموعه آموزش و پرورش و .

پاسخ داد.

اسماعیلی با بیان اینکه، امسال هم آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی، با روش های مختلف حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری دنبال خواهد شد، گفت: با شیوع کرونا در همه دنیا آموزش ها آسیب دید و به اذعان یونسکو راندمان و آموزش مجازی در بهترین حالت به بیش از 50 درصد نرسید.

مشهود شدن اهمیت کارکرد تربیتی مدارس او با بیان اینکه با شیوع کرونا همگان متوجه شدند که مدارس تنها کارکرد آموزشی ندارد بلکه بخشی از مهمترین کارکردهای فضاهای آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال جدید در شیراز غیرحضوری شروع می شود/پیگیری مطالبات معلمان توسط مجلس

سال جدید در شیراز غیرحضوری شروع می شود/پیگیری مطالبات معلمان توسط مجلس