مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-19اقتصادي

تمدید مهلت تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی تا پایان سال


یک کارشناس حقوق بانکی از نامه وزیر اقتصاد برای تمدید 6 ماهه مهلت اجرای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی موسوم به قانون حذف سود مرکب خبر داد.

- یاسر مرادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به تصویب قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور در تاریخ 98/9/20 توسط و اوضاع خاص اقتصادی کشور، تاکنون دو مرتبه مهلت اجرای این قانون طی مصوبه چهل و هفتمین جلسه مورخ 1399.

9.

15 و مصوبه شصت و چهارمین جلسه مورخ 21‏‏.

1400.

1 ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمدید شده است، گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب که امسال را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری کردند، وزیر اقتصاد و دارایی طی نامه ای به رییس جمهور، درخواست تمدید 6 ماهه مهلت مذکور برای آخرین بار به سبب استمرار شرایط ناشی از بیماری کرونا و اثرات تعطیلی های وضع شده برای مشاغل و کسب و کارها که به دلایل متعدد توسط بدهکاران تاکنون تسویه نشده است، از طریق مصوبه مجدد ستاد ملی مدیریت کرونا را مطرح کردند که در صورت موافقت ستاد مذکور، مراتب سریعا جهت اجرا به بانک مرکزی و شبکه بانکی ابلاغ می شود.

  مشاور حقوقی شبکه بانکی با اشاره به جزییات این تصمیم گفت: مهلت مندرج در قانون یاد شده، برای اشخاص مشمولی که تاکنون نتوانسته اند از مزایای قانون موسوم به حذف س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی تا پایان سال

تمدید مهلت تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی تا پایان سال