مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-19سياسي

استفاده از سلاح در مراسمات جرم است/ مردم سلاح های غیرمجاز خود را تحویل دهند


جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: استفاده از سلاح در مراسم عروسی و عزا نه تنها فرهنگ و آداب و رسوم نیست بلکه بدعت است و جرم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، سردار قاسم رضایی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در حاشیه حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول اظهار کرد: در استان خوزستان، کربلای ایران خون های پاکی برای حفظ امنیت و اقتدار کشور و منطقه ریخته شده است.

وی افزود: این استان هشت سال زیر باران بمب، موشک و هجمه های استکباری بود اما مردمانش پا به پای رزمندگان باحفظ استقلال در صحنه ماندند و حتی یک وجب از خاک وطن را از دست ندادند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: شهرستان دزفول نیز معروف به شهر مقاومت ایران اسلامی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس دو هزار و 600 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد لذا مسوولیت ما در برابر این مقاومت سنگین است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی مجموعه قوی و مستحکمی با استقرار فرماندهانی مقتدر و فهیم در استان برقرار کرده است.

قاسم رضایی با بیان اینکه برهم زدن امنیت و آسایش در جامعه خط قرمز ماست، تصریح کرد: امروز طی گفت وگو با متهمین، شاکیان و مردم شاهد قدردانی آن ها از رفتار نیروی انتظامی بودیم اما ما به دنبال تقدیر نیستیم بلکه به دنبال آرامش در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سلاح در مراسمات جرم است/ مردم سلاح های غیرمجاز خود را تحویل دهند

استفاده از سلاح در مراسمات جرم است/ مردم سلاح های غیرمجاز خود را تحویل دهند