مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-19سياسي

شهردار زنجان فردا تعیین می شود


سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با روندی که تا به امروز طی شده است، می توان گفت که شهردار زنجان فردا معرفی خواهد شد.

- ، با اشاره به اینکه روند بررسی سوابق کاندیداهای تصدی شهرداری زنجان مطلوب بوده است، اظهار کرد: با روندی که تا به امروز طی شده است، می توان گفت که شهردار زنجان فردا معرفی خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه برنامه کاندیداهای تصدی شهردار زنجان به سمع اعضای شورای اسلامی این شهر رسیده و تلاش داریم تا انتخاب شهردار زنجان تا ظهر فردا محقق شود، ادامه داد: آنچه که اعضای شورای اسلامی شهر زنجان برای انتخاب شهردار این شهر مدنظر دارند، فقط ارائه برنامه ها بوده است.

حمزه لو پاک با تاکید بر اینکه با وجود شایعاتی که این روزها در خصوص انتخاب شهردار زنجان وجود دارد، اعضای شورای اسلامی شهر زنجان هیچ گاه تحت فشار اقدام به انتخاب شهردار نخواهند کرد، گفت: انتخاب شهردار زنجان فقط از روی شایستگی بوده و نگاه حزبی در این قضیه هیچ گاه دخیل نخواهد بود، چون معتقدیم امور شهری حساسیت زیادی داشته و باید به دست فرد کاردان و دلسوز سپرده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه همه تلاش خود را برای برخورداری مردم از شهری آباد به کار خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: از بین افرادی که برای حضور در پست شهرداری زنجان کاندیدا شده اند، هر کدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زنجان فردا تعیین می شود

شهردار زنجان فردا تعیین می شود