مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-19اقتصادي

همه مدیران باید از پروژه های نفت و گاز مانع زدایی کنند


نباید اجازه دهیم مسائل اجتماعی نگرانی و دغدغه ای برای سرمایه گذاران بوجود آورد و آنها را از سرمایه گذاری در استان ناامید کند.

- همه مدیران باید از پروژه های "نفت و گاز" مانع زدایی کنند ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: نباید اجازه دهیم مسائل اجتماعی نگرانی و دغدغه ای برای سرمایه گذاران بوجود آورد و آنها را از سرمایه گذاری در استان ناامید کند.

هوشنگ بازوند امروز( 28 شهریور) در اولین جلسه شورای راهبردی پیگیری پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی استان، با اشاره به تدوین سند توسعه پروژه های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در استان، اظهار کرد: وقوع هشت سال جنگ تحمیلی باعث شد تا کرمانشاه هشت سال فرصت قرار گرفتن در مسیر توسعه را از دست بدهد و اکنون این سند فرصتی را فراهم کرده تا این عقب ماندگی جبران شود.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری جدی اجرایی شدن این سند در استان، افزود: باتوجه به نقشی که این پروژه ها می توانند در ایجاد جهش تولید برای استان به همراه داشته باشند، شورای راهبردی پیگیری پروژه های نفتی را در استان تشکیل داده ایم تا طبق شعار سال از این پروژه ها پشتیبانی و مانع زدایی کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این پروژه ها در تعدادی از شهرستانهای استان درحال اجرا هستند، گفت: در راستای رفع مشکلات پیش روی این پروژه ها، انتظار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مدیران باید از پروژه های نفت و گاز مانع زدایی کنند

همه مدیران باید از پروژه های نفت و گاز مانع زدایی کنند