مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-19ورزشي

خانه کشتی نه! مکان دیگری را به نام مرحوم میرابیان نام گذاری می کنیم


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، با وجود اینکه روز پنجشنبه 25 شهریورماه در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که خانه کشتی همدان به نام مرحوم میرابیان نام گذاری خواهد شد، - خانه کشتی نه؛ مکان دیگری را به نام مرحوم "میرابیان" نام گذاری می کنیم ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، با وجود اینکه روز پنجشنبه 25 شهریورماه در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که خانه کشتی همدان به نام مرحوم "میرابیان" نام گذاری خواهد شد، گفت: خانه کشتی از قبل به نام شهدا نام گذاری شده و ما اطلاع نداشتیم بنابراین تصمیم گرفتیم مکان دیگری را به نام مرحوم "میرابیان" نام گذاری کنیم.

حمید سیفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند نفر از پیشکسوتان کشتی به دلیل کسوت و بزرگواری مرحوم میرابیان پیشنهاد دادند که مکانی به نام ایشان در همدان نام گذاری شود.

سیفی تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور پیشکسوتان کشتی استان برگزار شد تصمیم گرفتیم که خانه کشتی همدان را به نام مرحوم میرابیان نام گذاری کنیم.

وی ادامه داد: خانه کشتی همدان از قبل به نام شهدا نام گذاری شده بود اما چون تابلو نداشت اطلاعی از این نام گذاری نداشتیم و بعداً متوجه شدیم امکان تغییر نام خانه کشتی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه کشتی نه! مکان دیگری را به نام مرحوم میرابیان نام گذاری می کنیم

خانه کشتی نه! مکان دیگری را به نام مرحوم میرابیان نام گذاری می کنیم