مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-19سياسي

طرح نیروگاه خورشیدی خانگی باید در خراسان شمالی رونق بگیرد


نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درآمد ماهانه 3 میلیون تومانی ایجاد هر نیروگاه خورشیدی خانگی، گفت: طرح نیروگاه های خانگی خورشیدی را باید در استان توسعه داد.

- ، محمد وحیدی ظهر یک شنبه در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی که در این اداره کل برگزار شد، بابیان اینکه گرانی نهاده های دامی شرایط دامداران استان را بحرانی کرده اظهار کرد: بر این اساس باید طوری برنامه ریزی شود تا اشتغال هایی با ضریب پایداری بالا و تضمین شده برای اقشار محروم استان مهیا شود.

نماینده 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی توسعه نیروگاه خورشیدی خانگی را یکی از طرح های موفق و پایدار دانست و گفت: این طرح با توجه به اینکه با کمترین زیرساخت ها و تضمین بیش از 20 سال پیش بینی شده است، قطعاً جزو طرح های موفق برای مددجویان خواهد بود.

وی بابیان اینکه با تسهیلات 80 میلیون تومانی می توان طرح توسعه نیروگاه های خانگی خورشیدی را در استان توسعه داد، افزود: هر خانوار نیازمند هم اکنون می تواند بدون صرف وقت، اتلاف انرژی و نیروی کار با اجرای این طرح بیش از سه میلیون تومان درآمد زایی ماهانه داشته باشد.

وحیدی در انتها به طرح ساخت مسکن برای سالمندان و مشکلات پذیرش ضمانت های بانکی در این قشر اشاره کرد و گفت: پذیرش ضمانت فرزندان خانوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نیروگاه خورشیدی خانگی باید در خراسان شمالی رونق بگیرد

طرح نیروگاه خورشیدی خانگی باید در خراسان شمالی رونق بگیرد