مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-19سياسي

نقش مساجد در برگزاری مراسم انقلاب قابل تقدیر است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به مناسبت های مهم پیش رو ازجمله هفته وحدت، 13 آبان، 9دی و دهه فجر گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرا دستگاهی در جهت بزرگداشت ایام الله تلاش و برنامه ریزی داشته و نقش تاثیرگزار و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در دیدار با رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد از همکاری و نقش مساجد در برگزاری مراسم انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

وی با اشاره به مناسبت های مهم پیش رو ازجمله هفته وحدت، 13 آبان، 9دی و دهه فجر عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرا دستگاهی در جهت بزرگداشت ایام الله تلاش و برنامه ریزی داشته و نقش تاثیرگزار و بی بدیل ان در مقاطع حساس و خطیری چون 9دی 88 نمایان گردید.

حجت الاسلام محمد ابراهیم رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز از خدمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و پیگیری های این نهاد جهت برگزاری مراسم انقلاب تقدیر کرد و گفت: نظر به اهمیت حضور مردم در برنامه های انقلاب باید این نهاد تقویت شود.

رییس امور مساجد با ذکر خاطراتی از حماسه 9 دی 88 حضور باشکوه مردم در صحنه را از مهمترین پشتوانه های انقلاب و نظام دانست که باید ان را قدر دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مساجد در برگزاری مراسم انقلاب قابل تقدیر است

نقش مساجد در برگزاری مراسم انقلاب قابل تقدیر است