مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-19فرهنگي

طرح نشان ایرانی، پُز کالای داخلی است


طرح نشان ایرانی 2 به منظور تبلیغ و معرفی کالای ایرانی و تولیدکننده های ایرانی در حوزه شرکت های دانش بنیان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

- ؛ گروه مجله _ مرضیه کیان: به نظر شما اگر جلوی یک کودک بشقاب سفید رنگی که وسطش یک کفگیر املت گوجه به شکل دایره جاگیر شده و با دو حلقه پیاز، چشم چشم و با برش نازک خیارشور، 2 ابرو برایش تعبیه شده و با سبزی خوردن هم موهایش فراموش نشده باشد، بگذاریم تمایلش به خوردن زیاد می شود یا یک بشقاب استیل که وسطش یک ملاقه گوشت کوبیده، کوبیده شده و مقداری هم روی لبه بشقاب مالیده شده؟ اگر نگوییم 100درصد قطعا 90 درصد بچه ها ظرف تزیین شده املت را انتخاب می کنند.

در حالی که برای پخت املت، گوجه و تخم مرغ و روغن با دو پر نمک کافی است که نهایتا در یک ربع آماده می شود ولی برای آبگوشت کلی وقت و مخلفات که اینجا جای مناسبی برای بیان طرز تهیه و روش پختش نیست، نیاز است.

حکایت محصولات خارجی و محصولات ایرانی هم در همین عرضه کردن به مخاطب است.

این که تبلیغ مناسبی برای گروه مختص به خودش انجام شود، موضوع کم اهمیتی نیست؛ آن قدر محصولات خارجی آب و تاب دار تبلیغ می شود که شاید حتی خوراک خرچنگ را هم لذیذتر از قورمه سبزی نشان بدهد! چیزی فراتر از شعار حمایت از کالای ایرانی طرح نشان ایرانی، داستان تبلیغ کالای ایرانی است که شاید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نشان ایرانی، پُز کالای داخلی است

طرح نشان ایرانی، پُز کالای داخلی است