مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 13:302021-09-19سياسي

فعال سازی مجدد هپکو در دستور کار است


رییس هیات عامل ایدرو از حمایت و مشارکت سازمان گسترش در فعال سازی مجدد شرکت تولید تجهیزات سنگین (هپکو) خبر داد.

- به نقل از وزارت صمت، محسن صالحی نیا با اشاره به درخواست سال گذشته نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی و موافقت وزیر صمت گفت: ایدرو به عنوان متولی پیشبرد فعال سازی مجدد هپکو تعیین شده است.

رییس هیأت عامل ایدرو ادامه داد: ارجاع سفارش های جدید ساخت ماشین آلات معدنی به این شرکت و ساماندهی نحوه واردات انواع ماشین آلات معدنی به کشور و بهره گیری از این فرصت جهت فعال سازی ظرفیت های ساخت و ارائه خدمات توسط هپکو از سوی این سازمان پیگیری و محقق شده است.

به گفته وی، پیگیری برای تأمین و ارائه ضمانتنامه به مشتریان و اخذ تسهیلات از سیستم بانکی برای تدارک قطعات منفصله خارجی و مواد خام داخلی جهت تولید و دستیابی به هدف فروش حدود 500 دستگاه انواع محصولات معدنی برای سال 1400 اقدام دیگر ایدرو برای حمایت و فعال سازی شرکت هپکو بوده است.

صالحی نیا افزود: این اقدامات منجر به انعقاد قرارداد فروش 110 دستگاه انواع ماشین آلات معدنی و راهسازی از جمله عقد قرارداد ساخت گریدر با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، دامپتراک و تراک معدنی برای معادن بزرگ کشور همچنین تولید اولین سری بیل های هیدرولیکی 22 تنی در هپکو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی مجدد هپکو در دستور کار است

فعال سازی مجدد هپکو در دستور کار است