مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-19سياسي

دستگاه های مالیاتی مراقب باشند فشار به اصناف نیاید


نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت فعلی اصناف ناشی از تعطیلی های کرونایی و رکود در بازار گفت: دستگاه های مالیاتی فشار به اصناف نیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، محمدصالح جوکار عصر امروز در نشست بررسی مشکلات بازار قدیم یزد که با حضور مدیران دستگاه های مربوطه از جمله شهرداری، دستگاه های مالیاتی، میراث فرهنگی برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از مباحث مطرح شده از سوی بازاریان مربوط به مشکلات در حوزه مالیات است اظهار داشت: در صورتی که ما صندوق های مکانیزه را در اصناف داشتیم بسیاری از مشکلات برطرف می شد.

وی با بیان اینکه قانون مربوط به این حوزه چندین سال است به تصویب رسیده ولی اجرایی نشده عنوان کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته تمام مسائل مالی کاملا شفاف است و به همین دلیل مشکلی در حوزه مالیات ندارند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در و اشخاص پیش نیاید و در عین حال مسائل مربوطه برطرف شود.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی از دستگاه مالیاتی خواست در اجرای قوانین به گونه ای عمل کند که به اصناف فشار نابجا وارد نشود.

جوکار ادامه داد: در ارتباط با مشکلاتی که پارکینگ نزدیک این بازار در حوزه میراث فرهنگی و شهرداری دارد، دستگاه های مربوطه در زمان یک هفته بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های مالیاتی مراقب باشند فشار به اصناف نیاید

دستگاه های مالیاتی مراقب باشند فشار به اصناف نیاید