مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 17:052021-09-19حوادث

خرید و فروش کودکان در لانه های سیاه


زنان باردار کارتن خواب را یک ماه قبل از زایمان به خانه های امن می بردیم و همه امکانات را در اختیارشان می گذاشتیم تا .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، اشاره: بعد از ظهر نهم شهریور، دختر بچه سه ساله ای به همراه مادرش وارد حیاط منزل شان در کوی نجف شد اما دخترک درون منزل نرفت و روی پله های داخل حیاط نشست! در همین هنگام ناگهان مرد معتادی که آن ها را تعقیب می کرد بلافاصله دستمالی را از پشت سر روی دهان دخترک گذاشت و او را ربود ولی با فریادهای دلخراش مادر عاطفه که از پنجره آشپزخانه شاهد این صحنه وحشتناک بود، رهگذران و اهالی محل به تعقیب مرد 43 ساله پرداختند و او را دستگیر کردند.

با توجه به اهمیت و حساسیت این ماجرای تکان دهنده، قاضی دکتر حسن زرقانی (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) رسیدگی به این پرونده را به عهده گرفت بدین ترتیب با صدور دستورات ویژه قضایی گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، وارد عمل شدند و در چندین عملیات گسترده و با قرارهای صوری، درحالی تعدادی از عوامل اصلی و افراد مرتبط با ماجرای کودک ربایی را دستگیر کردند که ریشه یابی این پرونده به جرایم هولناکی از خرید و فروش کودکان و نوزادان رسید.

به همین دلیل قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد (ویژه پرونده های جنایی) اتهام مشارکت در آدم ربایی و تشکیل شبکه سازمان یافته قاچاق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش کودکان در لانه های سیاه

خرید و فروش کودکان در لانه های سیاه