مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 17:152021-09-19ورزشي

جولان کرونا در تیم ملی ایران/ برد برابراردن بدون حضور مربیان


تیم ملی هندبال بانوان ایران در حالی امروز برابر اردن در مسابقات قهرمانی آسیا به پیروزی رسید که سه نفر از مربیان و کادر و یک بازیکن به دلیل کرونا تیم را همراهی نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنتوانستند تیم را همراهی کنند.

روز گذشته تست کرونای عزت رزمگر مدیر فنی تیم بانوان و خدیجه قانع سرمربی تیم از سوی کادر برگزاری مسابقات مثبت اعلام شد و امروز یک ساعت قبل از شروع بازی تست کرونای نشمین شافعیان مربی و مشاور فنی تیم و صونا بیداد یکی از بازیکنان مثبت شد.

حال عمومی عزت رزمگر و خدیجه قانع مساعد نیست و امروز برای درمان به بیمارستان مراجعه کرده و در حال حاضر هر چهار نفر در قرنطینه به سر می برند.

تمامی اعضای تیم ملی هندبال ایران پیش از این هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده بودند و تمامی تست های کرونای آنها در اردوهای نهایی، پیش از سفر و در زمان ورود به اردن منفی بوده است.

متأسفانه کادر فنی تیم امروز تصویر مسابقات را از طریق اینترنت دریافت و بازیکنان را از طریق تماس تلفنی هدایت کرده اند و می توان گفت شاگردان خدیجه قانع با برد برابر اردن آن هم بدون حضور کادر فنی دست به کاری بزرگی زدند.

ظاهراً میزبان مسابقات در طی روز گذشته و امروز دو بار از کلیه اعضای تیم ملی هندبال بانوان ایران تست کرونا گرفته که تنها این چهار نفر تست شأن مثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان کرونا در تیم ملی ایران/ برد برابراردن بدون حضور مربیان

جولان کرونا در تیم ملی ایران/ برد برابراردن بدون حضور مربیان