مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-20سياسي

منع صدور روادید برداشته خواهد شد


وزیر میراث فرهنگی در مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید این وزارتخانه گفت: با توجه به صحبت هایی که با رییس جمهوری داشتم منع صدور روادید برداشته خواهد شد.

- به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، در مراسم تکریم و معارفه معاون میراث فرهنگی گفت: اسم آقای طالبیان را از قدیم شنیده بودم، او ازجمله مدیرانی است که شرف المکان بالمکین است و با تلاش بسیار، معاونت میراث فرهنگی را اداره کرده است، از آقای طالبیان خواستم که حکم مشاور وزیر را قبول کنند، شخصیت آقای طالبیان محفوظ است و از ایشان بابت تمام تلاش هایشان تشکر می کنم، امروز همه از او به خیر و خوبی یاد می کنند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: آقای دارابی نیز دوست و برادر خوب من است و لطف کرده و این مسئولیت را قبول کردند، او دارای سوابق بسیار طولانی در صداوسیما است و به خدمات آقای دارابی در آنجا هنوز نیاز بود اما بر اساس برنامه ریزی هایی که برای این وزارتخانه دارم لازم است از ایشان استفاده شود.

ضرغامی افزود: آقای دارابی دارای شخصیتی فرهنگی و تألیفات زیادی است، همچنین سوابق رسانه ای بسیار خوبی دارد، در راه اندازی شبکه های مختلف سیما نقش ایشان بسیار ارزنده بوده، ایشان هم مسئولیت قائم مقامی را در وزارتخانه دارند و نیز معاون میراث فرهنگی خواهد بود که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع صدور روادید برداشته خواهد شد

منع صدور روادید برداشته خواهد شد