مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-20اقتصادي

رونق ساخت وسازهای غیرمجاز شبانه در سایه نبود پلیس ساختمان در اهر


فرماندار اهر از رونق ساخت وسازهای غیرمجاز شبانه در سایه نبود پلیس ساختمان در اهر خبر داد و گفت: شهرداری اهر برای ترویج ساخت وسازهای غیرمجاز در شهر اهر چراغ سبز نشان می دهد.

- ، رسول خدابخش صبح امروز دوشنبه در جلسه کارگروه مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان اهر با اشاره به این که ساخت وسازهای غیرمجاز عملاً در زمین های قول نامه ای صورت می گیرد، افزود: شهرداری اهر در ارائه مجوز ساخت وساز برای اینکه درآمد داشته باشد مجوز حصارکشی صادر می کند در حالی که این اقدام غیرقانونی بوده و تنها مجوز حصارکشی را جهاد کشاورزی می تواند صادر کند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: کمیته احراز مالکیت برای مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز و احقاق حقوق شهرداری اهر تشکیل شده تا ساخت وسازها در ریل قانونی قرار گیرد و از طرفی شهرداری اهر با اخذ حق قانونی، نسبت به صدور پروانه ساخت وساز اقدام کند.

این در حالی است که شهرداری اهر برای دریافت هزینه ساخت وساز به صورت پنهانی اقدام می کرد.

وی از ممنوعیت ساخت وسازهای شبانه و تشدید نظارت بر ساخت وسازها در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ساخت وسازهای غیرمجاز که صورت می گیرد نشان می دهد که عملاً شهرداری اهر پلیس ساختمان ندارد چراکه اگر پلیس ساختمان فعال بود ساخت وسازها به شب ها موکول نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق ساخت وسازهای غیرمجاز شبانه در سایه نبود پلیس ساختمان در اهر

رونق ساخت وسازهای غیرمجاز شبانه در سایه نبود پلیس ساختمان در اهر