مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-20اقتصادي

آب مسئله اول چهارمحال و بختیاری است


عضو کمیته صیانت از آب با اشاره به اینکه موضوع آب مسئله جدی چهارمحال و بختیاری است، گفت: ایجاد هم صدایی، بیان دلایل علمی و مراوده و مذاکره با استان های همجوار تنها راه حل مشکلات آبی استان است.

- فرهاد رییسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه موضوع آب مسئله جدی چهارمحال و بختیاری است، گفت: ایجاد هم صدایی، بیان دلایل علمی و مراوده و مذاکره با استان های همجوار تنها راه حل مشکلات آبی استان است.

عضو کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید قدرت روابط عمومی مان را در سطح کشور افزایش دهیم همه باید بدانند مشکل نخست استان ما آب است، باید برای این مشکل اساسی یک راه حل منطقه ای پیدا کنیم.

رییسی با تاکید بر رعایت قانون در مسایل مورد اختلاف در حوزه های آبی، اضافه کرد: ما مخالف انتقال آب نیستیم اما ابتدا باید نیاز مردم استان چهارمحال و بختیاری تأمین شود و اگر آبی باقی ماند انتقال داده شود.

وی عنوان کرد: استان هایی که درگیر انتقال آب ما هستند اگر همین وقت را برای انتقال آب از دریا صرف می کردند تاکنون به نتیجه رسیده بودند.

مردم ما که نباید تاوان اقدامات اشتباه دیگران را بدهند عضو کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم ما که نباید تاوان صنعت فولاد، برنج کاری، فضای سبز و دیگر استفاده های نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مسئله اول چهارمحال و بختیاری است

آب مسئله اول چهارمحال و بختیاری است