مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-20اقتصادي

خوابگاه و تغذیه دانشجویی، دوچالش مهم در مسیر حضوری شدن دانشگاه ها


کمبود خوابگاه ها در شهر اراک به دلیل جمع شدن خوابگاه های خصوصی و همچنین کمبود بودجه جهت تامین تغذیه دانشجویان از جمله نگرانی های بزرگ دانشگاه ها و بویژه دانشگاه اراک در صورت حضوری شدن آموزش در دانشگاه هاست.

- ایسنا/مرکزی معاون دانشجویی دانشگاه اراک گفت: کمبود خوابگاه ها در شهر اراک به دلیل جمع شدن خوابگاه های خصوصی و همچنین کمبود بودجه جهت تامین تغذیه دانشجویان از جمله نگرانی های بزرگ دانشگاه ها و بویژه دانشگاه اراک در صورت حضوری شدن آموزش در دانشگاه هاست.

دکتر علیرضا بهرامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قیمت تمام شده هر پرس غذا برای هر دانشجو قبل از انتشار ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها 7.

500 الی 8 هزار تومان بوده است در حالیکه هم اکنون میانگین قیمت تمام شده هر پرس غذا برای هر دانشجو بین 30 الی 35 هزار تومان است و نکته مهم این است که برای این افزایش بودجه ای پیش بینی نشده است.

وی ادامه داد: با جمع شدن خوابگاه های خصوصی پس از تعطیلی دانشگاه ها، یکی از معضلات کنونی دانشگاه ها، کمبود خوابگاه در شهر اراک است.

بنابر صحبت های انجام شده در کمیسیون دانشجویی استان تصمیم بر آن شد که فضاهای بلااستفاده در اختیار نهادهای دیگر، شناسایی و به عنوان خوابگاه در اختیار دانشگاه ها قرار بگیرد که البته این مهم هنوز قطعی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه و تغذیه دانشجویی، دوچالش مهم در مسیر حضوری شدن دانشگاه ها

خوابگاه و تغذیه دانشجویی، دوچالش مهم در مسیر حضوری شدن دانشگاه ها