مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-20حوادث

کشف 10 تن چوب فاقد مجوز در فامنین


فرمانده انتظامی فامنین از کشف 10 تن چوب فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

- علی حسن حیدری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از کشف 10 تن چوب فاقد مجوز در فامنین خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

  وی بیان کرد: در بازرسی از این کامیون، 10 تن چوب فاقد مجوز که ارزش آن بنا به نظر کارشناسان 500 میلیون ریال ارزیابی شده، کشف و یک متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد در ادامه گفت: اخیرا دو دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق نیز در شهرستان فامنین کشف شد.

وی در تشریح این خبر افزود: با دریافت خبری مبنی بر استفاده غیر مجاز از دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک خانه باغی در یکی از روستاهای شهرستان فامنین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

حیدری خاطرنشان کرد: پس از شناسایی محل در بازرسی از آن، دو دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و لوازم مربوطه که ارزش آنها برابر نظر کارشناسان 300 میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی  شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 تن چوب فاقد مجوز در فامنین

کشف 10 تن چوب فاقد مجوز در فامنین